3/27/18

Soterologija - "Makulalalalatura" Maja Solar

jutros od pola šest
ne bih se probudila da me nije spasio
zeleni čaj

pokušala sam da spasim svinju
od koljača
prišla čoveku i ženi
objasnila im da sam vegan
i šta to znači
koliko loše karme
će navući zbog razmene energije
objasnila im to preko procesa entropije i negentropije
crtala im Šredingerovu jednačinu
pomolila se za njih
pogledala u njihove natalne karte
videla mesečeve čvorove u osmoj kući
opet ih molila da to ne rade
plakala
kričala
skvičala je svinja
kucala sam sms policiji
ali nisu došli da spase

strmoglavila sam se u očaj
krv je prskala na sve strane
ključala sam
previrala
unezverila
upiškila se od straha
oznojala se u crvenom džemperu
ispljuvala očnjake koji su mi ispali
pomamila se
raspalila
uzela nož
i ubadala SVINJU
urlala
gutala
proždirala tek umrtvljeno meso

!!!!!! spasila se spasila spasila spasila !!!!!!
(bez Velikog Njega)

                             Maja Solar, "MAKULALALALATURA"

No comments:

Post a Comment